Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Sabina - 6 juni 2011 21:16

Do that and see if I care..

I´m letting you go, we´re better of alone.
I feel so much better now, when you´re not around.
I know I survive. I know I can be strong.
I don´t need you, I just cry when I talk to you.
I don´t need that. I need good things, not bad..
This is not a game, this is reality.
So stop playing if you want to stay..
We need someone we can trust, not someone who lets us down...





Blää för dig. är så trött på att tjafsa å bråka.

Har vart vänner ett tag men idag så sket sig allt.. Som VANLIGT kan vi inte va vänner mer än en vecka. om ens det?

Frågar mig själv varje dag - Varför försöker jag ens?

Svaret : för att Bebisen ska ha chans att få träffa sin pappa med..


Jag orkar inte försöka mer, har sagt det många ggr nu..

men.. vad fan ska jag göra egentligen?

säger jag till honom att jag inte vill prata med han på några veckor tar hand det som om att jag säger upp kontakten med honom och att han inte kmr få träffa barnet - fastän jag säger till honom att så e de inte, bara att jag vill vara ifrån honom ett tag. men han fattar ju inte å så då blir det Ännu mer bråk..

och är vi vänner så måste jag se upp med vad jag säger hela tiden för att inte , som han säger, Reta upp honom... och med mitt humör, mina hormoner idag, så går det inte.. jag orkar inte med det heller.. Mitt humör har varit på toppen sen botten, toppen, botten osv.. hela dagen.

Vad faan ska jag göra??

mitt tålamod är slut, jag vill inte ens försöka vara vänner mer.

Känns bara så hopplöst..

Och att han inte ens visar att han bryr sig, (han har sagt att han bryr sig, men jag tror han inte längre, litar inte på han med NGT längre..) och inte följer med till varken MVC eller föräldragruppen eller till sjukhuset när jag åkt in, elr ngt alls. han frågar inte ens ngt om det heller.. elr aah.. EN gång gjorde han det. då jag sa till han dagen innan att han skulle visa lite mer att han bryr sig om han verkligen gör det.. då var det "för att slippa ditt tjöt om att jag inte bryr mig så... hur var det där idag? vad sa dem?..." osv.. Konstigt att jag blev arg/ledsen/besviken på han då? nej, de tycker inte jag iaf. ditt tjöt.. jag hade sagt det En gång..

han visar ingenting. INGENTING. Och varje gång han är med sin nya (LILLA) tjej så är han så tyken och.. verkar vilja starta bråk då.. och jag kunde få sova hos honom inatt för att ta mig till skolan och sedan mvc lättare.. snällt. men sen kom de fram att hon skulle sova där med.. seriöst, för de 1a, han e ett svin rent ut sagt när hon är nära, 2, vill jag se mitt ex som jag Tyvärr fortfarande älskar, med henne hela tiden? 3. han skulle antagligen göra sig till ännu mer med henne då...

neej, jag tar hellre bussen på 2 timmar till skolan, vänta i skolan efter jag slutat i 2,5 tim till bussen till mvc (vilket jag var (ÄR) 100% säker på att han inte kmr följa med till redan när jag fick tiden förra veckan..) och sedan vänta där på en buss i 20 min för att ta en buss in t stan och vänta en timme där, för att ta bussen på 1 å en halv timme hem, sen en promenad från bussen på 20 min som jag då också får ta på morgonen till 1a bussen..

totalt:

4 olika bussar

ca 4 timmar på buss.

ca 3 timmar väntetid mellan bussar å allt.

ca 40 min promenad..


allt med SD emellanåt och värk i rygg/svanken, benen och allt med svullna fötter i trånga stängda skor.. jippi.


Jajaa. har haft trevligt idag med trevligt folk. trots mitt svängiga humör så har dem stått ut med mig iaf, haha, tackar för det :P

Nu ska jag ta ngt att äta å sedan krypa ner i sängen. :)

Skönt att fått skriva av sig lite, mkt av det har suttit å irriterat mig i min hjärna för länge nu.. (:

Godnatt alla Vänner.

Ovido - Quiz & Flashcards