Direktlänk till inlägg 23 juli 2011

EN VECKA KVAR :D

Av Sabina - 23 juli 2011 18:54

Idag somnade jag först vid 05.20 mormor ringde å väckte mig vid 9 men somnade om med en gång, sedan vaknade jag halv ett så då va de bara å klä på sig å fixa sig för kalaset.. kl ett satt vi i bilden dit. kom hem å har plockat lite i lägenheten, lagat mat. Lax, potatis å kall sås :) Favoritmaten :D <3

Sedan fastnade jag vid datorn å sedan så spelade jag in två låtar.. "what are words" av Chris Medina och "perfect" av Pink.. :) och nu ska jag spela in ännu en låt, "Uncharted" av Sara Bareilles. sedan blire fortsätta packa upp lådorna.

Med tankarna av att det bara är en vecka (SJU DAGAR!) kvar till Bf :) vill ha ut min bebis nuuuu :D <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sabina - 20 januari 2012 10:30

Känner att jag inte vart inne här på bra länge! kanske dags att skriva lite här, :P   Idag väckte meya mig  kl.10 typ! annars vaknar vi Alltid 8 (även om hon bara äter å sen somnar vi om.. men ändå :P) Det är MYCKET som hänt sen jag var inne ...

Av Sabina - 3 oktober 2011 01:25

  Tiden går så fort...   Meya, min dotter, är redan 2 månader gammal nu. Hur fort kan tiden gå egentligen?! Känns som om det var igår jag var hemma i min lägenhet med värkarna, när vattnet gick.   klockan 04.00, elr var kl.05.00 ? Det ha...

Av Sabina - 20 september 2011 21:38

                                                                          ...

Av Sabina - 20 september 2011 00:32

Usch vilken dag!! men, jag fick iaf meyas skratt på film :) fast tappat bort minneskortet.. typiskt?! tjaa det kmr la fram nån gång hoppas jag. :P Börjat med matersättning på kvällen för hon har gått ner lite i vikt... men resten av hennes måltid...

Ovido - Quiz & Flashcards