Alla inlägg under augusti 2011

Av Sabina - 28 augusti 2011 22:12

Det är tufft att va ensamstående mamma.

På alla sätt å vis.

Speciellt när pappan och jag knappt inte kmr överens typ alls.. :(

har försökt hur mkt som helst men de går inte..

det kmr sluta dåååligt snart om BÅDA inte anstränger sig ordentligt..


Meya sover nu i sin egna säng, så snart blire sängen för mig med. äntligen sover hon själv i sin säng även på natten ( förhoppningsvis hela natten där med.. peppar peppar :P haha ) 

eftersom hon ligger där nu så ska jag inte slösa bort mer tid på datan utan lägga mig i min säng för en natt sjäälv :)

GOD natt!! :)

Av Sabina - 22 augusti 2011 15:15

Här var det längesen jag hade tid att skriva lite nu!

MYCKET har hänt sen sist!

Det BÄSTA som hänt, det viktigaste, det underbaraste.. allt. det är att jag Äntligen har fött min dotter. min älskade lilla Meya <3

Så liten men så underbar.

Helt frisk, och oftast glad å nöjd.


Nu vaknar Lillan snart hör jag.

så mer skriver jag nästa gång jag har tid :)



Instead of my pillow, it should have been you I was holding tonight.. </3

Ovido - Quiz & Flashcards