Direktlänk till inlägg 20 januari 2012

tiden går sjuuukt snabbt!

Av Sabina - 20 januari 2012 10:30

Känner att jag inte vart inne här på bra länge!

kanske dags att skriva lite här, :P


Idag väckte meya mig  kl.10 typ! annars vaknar vi Alltid 8 (även om hon bara äter å sen somnar vi om.. men ändå :P)

Det är MYCKET som hänt sen jag var inne sist!

Först så är Robin och jag tillsammans nu, :)

Han är den bästa pojkvän jag haft! säger inte bara det, jag menar det! :)<3

Meya är 6,7 kg tung nu :P

Deet känns när jag ska upp för min trappa med henne å alla grejer jag alltid lyckas ha, oavsett vad jag gjort.. hmm :)

Hon har fått TVÅ tänder, och tredje är på G =) Redan, :)

Hon är jättesnäll å alltid glad! Hon är busigaste ungen jag vet!!

Hon älskar sin gåstol, hon älskar att stå, gå, och verkligen ÄLSKAR spansk musik, eller närjag sjunger! :)

Hon är bäst helt enkelt! Och jag mår toppen, så som mitt liv är just nu = älskar jag det!

hon rullar runt hela tiden, ligger aldrig stilla! men golvet e inte roligt alls längre, uppe å gå eller sitta i gåstolen e de som gäller nu! (går inte självän..)

Jag märkte av på vagnen jag köpt att hjulet e kasst... pratade med hon som hade den å jag ska få lämna tbaka den med pengarna tillbaka :) fasen! meeen :D jag har hittat en NY vagn! såklart.. måånga som jag blivit kär i.. men denna vagnen kan jag närstan gifta mig med eller ngt ;) haha! nää men.. den gillar jag :) fanns 3 vagnar kvar... såå det blir skynda skynda för att köpa den! :) ska ringa å kolla om dem kommer beställa in fler.. så kanske jag kan köpa nästa månad ist då de e mkt med dopet denna månaden.. :)

Jag ÄLSKAR min dotter!

Meya Chanelle Strandberg, du är helt underbar! <3

 

eftersom jag inte kommer på mer å skriva så kan vi ju göra så som att ni kan ställa frågor till mig om ALLT och jag lovar att svara ärligt! så kommer det ett inlägg när de finns en del frågor :P (skriv frågorna här eller i PM på facebook,)

Ha de bäst!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sabina - 3 oktober 2011 01:25

  Tiden går så fort...   Meya, min dotter, är redan 2 månader gammal nu. Hur fort kan tiden gå egentligen?! Känns som om det var igår jag var hemma i min lägenhet med värkarna, när vattnet gick.   klockan 04.00, elr var kl.05.00 ? Det ha...

Av Sabina - 20 september 2011 21:38

                                                                          ...

Av Sabina - 20 september 2011 00:32

Usch vilken dag!! men, jag fick iaf meyas skratt på film :) fast tappat bort minneskortet.. typiskt?! tjaa det kmr la fram nån gång hoppas jag. :P Börjat med matersättning på kvällen för hon har gått ner lite i vikt... men resten av hennes måltid...

Av Sabina - 20 september 2011 00:01

Meya Chanelle. Ö. S. :) <3   Min underbara lilla dotter! Du ska veta att mamma alltid kmr finnas för dig :)<3      Meya får ersättning på kvällarna med start från idag, (19e)       Hon gillade det verkligen då när flaskan var...

Presentation


Bobbos Homepage!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards