Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Sabina - 17 juli 2011 21:43

  bebisens huvud, svårt att se kanske men jag ser iaf huvudformen :)

Av Sabina - 17 juli 2011 21:15

  15 juli   15 juli   och idag, 17 juli. Magen har sjunkt mkt sen den 15e... :D

Av Sabina - 17 juli 2011 20:01

Det är 13 dagar kvar till BF, kan inte fatta att tiden gått så snabbt!

och idag, nu e kl 21 redan, känns som om jag precis vaknade. och jag vaknade tidigt i morses... är riktigt nervös inför förlossningen och framtiden nu! tiden efter bb, när jag å bebis kommit hem. hur kommer jag klara det helt själv? jag tror att jag kmr göra det, kmr göra allt för min lilla flicka elr pojke, det kan jag lova! Jag å pappan har vart vänner ett bra tag nu utan ett enda litet bråk ens en gång! :D men idag så.... neej

nyss vart ute med lina å pratat ut lite :) alltid lika trevligt att träffa henne :)

Bästa människan kmr senare kanske :) mysigt :)

Nu ska jag packa om förlossningsväskan - igen. blir aldrig nöjd :) haha.  och plocka lite bland de få lådor som e kvar,, ;)

Ovido - Quiz & Flashcards