Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Sabina - 2 juni 2011 01:14

  Idag var jag inte på föräldragruppen, kände att jag orkar bara inte det idag. Men på onsdag nästa vecka ska jag dit iaf! :)

Är helt slut, både kropp å psyket.. jag har ändå tagit de lungt och inte gjort ngt alls idag utan bara tagit det lungt. Varit hemma hos min älskade mormor och träffat för många i släkten.... (jag+min släkt=katastrof typ.) Kommer inte överens med dem.. dem har alltid vart otrevliga å aldrig pratat direkt med mig elr ngt. så jag ser inte dem som släkt. dem som inte dök upp hos mormor är dem som jag kommer överens med.. kul. MenMen. Min kusin har flyttat till ett behandlingshem. för att han bråkar å Missköter sig Mkt. han påminner väldigt mkt om mig som yngre.. Hoppas han lär sig ngt på hemmet iaf. (vanligt hem,fast med fler barn/ungdomar och med personal, han behandlas inte för ngt). Jag ser hur min moster mår nu när han åkte idag... och tänker bara på att så mådde antagligen min mamma med när jag flyttade.. elr? Ärligt talat så vet man inte med henne. spec inte jag. hon må vara min mamma, men.. jag känner henne inte alls särskilt bra.. men de blir bättre å bättre hela tiden nu iaf, vilket känns bra. kanske vi lyckas lägga allt bakom oss och fokusera på framtiden ist. (=

Sedan fick jag reda på att min mormor ska flytta kanske.. vilket jag INTE gillar. Mormor e den som jag får mest stöd utav, de e som om de e  hon som e min mamma. (vilket jag ibland råkar kalla henne utan att tänka på det. )


Magen växer å växer och SD/FV kommer allt mer å mer nu idag igen.

Bebis har inte rört sig inte alls lika mkt idag :/ men jag vet att hon lever för nu ligger h*n och vrider å vänder på sig :) <3

 

  Onsdagen den 1 Juni 2011 <3

 
Ovido - Quiz & Flashcards