Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

dags för föräldragrupp

Av Sabina - 24 maj 2011 19:25

Imorn är det föräldragrupp.

Som vanligt går jag själv även dit.

Mvc sköter jag själv, och nu även det.

Om problemet nu var att han inte hade busskort, ne han fick låna mitt.

okej, men då helt plötsligt var klockan 13 för tidigt för att sätta sig på en buss dit.. ne han kunde åkt med idag, och sluppit ta buss vid 13. men neej det funkade inte heller för att han måste passa lägenheten och få upp sin syster till skolan imorn. (han har aldrig brytt sig om det innan..)

Hur tror ni jag tänker då? att han inte vill gå på det.. vem hade inte tänkt så?

bara bortförklaringar?

samma sak sen, han kan inte köpa eget busskort nu, och klockan 13 e för tidigt att åka hemifrån.. Hur ska det bli sen när barnet kommit ut då?

det kommer va samma sak då.. Och nu idag, så har jag gett upp hoppet om att han ens kommer att åka å hälsa på sitt egna barn sen.. Ärligt talat så tror jag inte på honom längre. och så mkt som han ljugit för mig det senaste så e det inte så konstigt.. Och förlossningen? då e det inte ens en exakt tid. tänk om jag åker in kl.8 på morgonen.. då har han inget busskort kanske och ringer jag å väcker honom så får jag bara skit för det som vanligt?  neej.. fan blir dum i huvudet när jag tänker på han jue. inte ett enda vettigt ord kommer ur mig just nu. så ta allt med en nypa salt idag tack ..  Bara önskar att han.. kunde bry sig mer. (elr om han nu bryr sig som han säger att han gör, att han kunde visa det mer då..) Är riktigt less på att inte veta vart han står ngnstans.. finns han där när barnet föds? när det är ett år gammalt?  elr om ngt händer under graviditeten?

Jag tror ärligt talat inte att han kommer kunna stötta/hjälpa mig genom förlossningen.. Kanske de bästa e att bara syrran följer med?..

ääsch. tar det en annan gång.

Nu dags att tänka på annat för att få mig på bättre humör och må bra igen..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sabina - 20 januari 2012 10:30

Känner att jag inte vart inne här på bra länge! kanske dags att skriva lite här, :P   Idag väckte meya mig  kl.10 typ! annars vaknar vi Alltid 8 (även om hon bara äter å sen somnar vi om.. men ändå :P) Det är MYCKET som hänt sen jag var inne ...

Av Sabina - 3 oktober 2011 01:25

  Tiden går så fort...   Meya, min dotter, är redan 2 månader gammal nu. Hur fort kan tiden gå egentligen?! Känns som om det var igår jag var hemma i min lägenhet med värkarna, när vattnet gick.   klockan 04.00, elr var kl.05.00 ? Det ha...

Av Sabina - 20 september 2011 21:38

                                                                          ...

Av Sabina - 20 september 2011 00:32

Usch vilken dag!! men, jag fick iaf meyas skratt på film :) fast tappat bort minneskortet.. typiskt?! tjaa det kmr la fram nån gång hoppas jag. :P Börjat med matersättning på kvällen för hon har gått ner lite i vikt... men resten av hennes måltid...

Presentation


Bobbos Homepage!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards